I går firade jag min födelsedag - hela dagen lång!
 
Började med besök av familjen. Jag bjöd på pastasallad innehållandes kyckling, chevre, rödbetor och mixed sallad och pain riche. Till kaffet blev det olika Almondy-tårtor.
Senare blev det fest! Då bjöds ölkorv, chips och ostbågar, grönsaker med dipp samt croustinis med olika tapenader.Jag fick en svart blus som jag provade innan festen. Den satt så bra att den fick sitta på som kvällens out-fit. Den nya kaffebryggaren testades i dag. Så fin! Vinflaskorna får avnjutas till någon god maträtt lite senare. Bidragen kommer antagligen att gå till nya sängbord. Något fint plagg kommer jag att hitta mig för presentkorten på Åhléns och MQ. Ett restaurangbesök besök ska åtnjutas med trevliga, goa vänner i början av nästa år. Foton och fina teckningar på och från syskonbarnen. En bok för lugna, sköna stunder i vinterrusket. Vackra blommor!
Allt detta ska jag få njuta av ett tag framöver! Tack allihopa för presenter och en minnesvärd dag och afton!
Det är helt klart värt att städa och diska efter festen, så att man får vakna upp till en ren lägenhet!I dag, dagen efter, har det varit skönt att bo i pyjamasen! Snart blir det pizza..
.
Afterparty...

2 kommentarer

nillashalsaharmoni

25 Nov 2012 21:50

Fina presenter och god mat...som jag missade!
Mysigt ni har det!

Anonym

26 Nov 2012 21:12

Det kommer fler tillfällen! Hoppas du kryar på dig ordentligt! Kramar!

Kommentera

Publiceras ej