...behöver en uppfräschning lite då och då...Även jobbgarderoben!
 
Det är alltid roligt med lite nya kläder till hösten! I dag hittade jag dessa rostfärgade byxor och sjal på Only. Satt så snyggt på. Jag var tvungen att köpa dem! Dags att rensa ur garderoben riktigt ordentligt! Gjorde en första utgallring i dag...
 
Garderoben behöver en uppdatering också av den anledningen att jag gått ner en del i vikt. Jag har inte ändrat särskilt mycket, bara fikat på jobbat. Jag bytte från två grova smörgåsar med smör och ost, till två knäckemackor med smör och skinka. Sedan oktober, november har jag gått ner åtta kilo! Och magen känns så jättemycket bättre!
 
Och nya arbetsskor och nya sulor var en nödvändighet! Så det blev ett par sådana här!
 
Jag är just nu på ett himla bra renshumör, men varför blir jag alltid på det humöret så sent på kvällarna för? När det är jobbdag morgonen efter? Jättedumt faktiskt!
 

2 kommentarer

Clas C

18 Sep 2012 20:14

Haha ja lite jobbigt. Så skall man ju känna på helgen, men det händer la aldrig

erikasblogg.se

14 Oct 2012 09:40

Oj åtta kg! Det är bra :) Jag försker med men det är inte så lätt, hihi.

Kommentera

Publiceras ej