Det var för några år sedan som jag först hörde talas om "Hemligheten" eller "The secret" som den är mest känd som. Boken blev uppmärksammad av Oprah Winfrey och det var via hennes show jag hörde om den.
 
Åren gick. Jag köpte inte boken. Men jag funderade på den gång på gång. Att jag borde köpa den. Men jag kom aldrig till skott. Så på min födelsedag i november fick jag boken i present av mina fina vänner från jobbet.
 
Den handlar alltså om den stora hemligheten. Hemligheten som alla de stora hade kunskap om. Hemligheten var inte tillgänglig för allmänheten. Men hemligheten är inte konstigare än att det egentligen bara handlar om attraktionslagen. Positivt föder positivt och negativt föder negativt.
 
Så, mina vänner, i alla fall jag tänker spendera 2013 med goda och positiva tankar och mycket tacksamhet!
 
TACK för att ni förgyller mitt liv! TACK för att ni finns!
 
Jag önskar er allihop god hälsa, god ekonomi och goda vänner under 2013!
 
TACK!
 
 

2 kommentarer

Annika

06 Jan 2013 18:29

Tack för att du finns fina Tove ! Kram

Svar: Tack! Ses i morgon!:-) Kram!
Tove Svensson

Linda

06 Jan 2013 20:26

Har oxå sett det där programmet och läst ett sammandrag av boken och tycker att tankegångarna är helt logiska! Är lycklig över att vi fortfarande har kontakt och fortfarande är vänner efter alla år, TACK! har tänkt säga det till dig jättelänge... Ta hand om dig och fam, många stora varma kramar från mig till dig!!! <3

Svar: Tack, Linda! Det är jag med! Hälsa hela familjen från mig! Kramar!
Tove Svensson

Kommentera

Publiceras ej