Hösten har alltid inneburit förändringar för mig. Både stora och små.
Som stora kan man räkna in sådant som börja skolan, börja ny årskurs, börja nytt jobb osv.
Som små kan man räkna sådant som nya plagg i garderoben, nya gardiner, ny frisyr osv.
I år blir det lite annorlunda...
Det händer en del bra och spännande saker på avdelningen på jobbet. De ligger i pipelinen kan man säga. Jag tror i alla fall att förändringen blir kanon!
Älsklingen och jag har två inbokade resor under hösten och vintern.
Den första kan jag inte berätta om än, då svärmor får den i 60-årspresent. Hon vet bara att och när vi ska åka! Spännande!
Den andra bär oss till Florida där en bilresa väntar oss. Därefter en Karibien-kryssning! Denna resan gör vi tillsammans med ett annat par, goda vänner! Det är vi värda! Min älskling och jag!
Vem vet vilka fler resor vi kan hamna på denna höst och vinter???
Vi har också en hel del födelsedagar under denna perioden, så mycket firande kommer det bli! Mycket tårta! :-D
Nu tänkte jag bjuda på några vackra höstbilder! Samt min älskade Selma!
Önskar er en ny härlig vecka! Just nu längtar jag faktiskt efter jobbet och mina fina kollegor med alla uppmuntrande ord!
God kväll! :-)
Hopp, IVF, Missfall, Motivation, Ofrivillig barnlöshet, Sorg,

Kommentera

Publiceras ej