Välkommen 2014! Kan detta året fyllas med positiv energi, mycket lycka och välgång?! Gå från klarhet till klarhet?!
Eftersom 2013 inte gjorde det. Dock börjar jag året med en riktig bombförkylning med feber och ingen lust för någonting! Det är först nu som jag har lite matlust. Jag har dock varit sjukt sugen på vindruvor, så det köpte jag idag efter att ha suttit på vårdcentralen i över tre timmar. Världens sötaste och godaste jordgubbar kom med hem också! Testade en kopp kaffe för att se om det var det som saknades för att mitt huvud inte ska sprängas. Det kan ha varit en del av det som tydligen fortfarande behövs...
 
Jag tänkte visa några bilder från nyårsdukningen. Vi firade med ett kompispar till oss, S och M. Vi hade en supertrevlig kväll med god mat. Kvällen startade med att vi allihop tillsammans med mina och älsklingens föräldrar stod på vår balkong och skålade till GP-fyrverkerierna. Vi bjöd på lite tilltugg också innan våra föräldrar åkte hem till sitt firande...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu håller jag tummarna för att förkylningen försvinner snabbt, så att jag kan börja samla ny energi för alla nya upplevelser 2014!
 
Kram på er!
 
 

1 kommentarer

Nillas Hälsa & Harmoni

18 Jan 2014 16:27

Fina foton Tove! Du är duktig på att fotografera detaljer! Tack för en trevlig stund tillsammans på första parkett!

Svar: Tack! Visst är det lite kul med fyrverkerier?!
Tove Svensson

Kommentera

Publiceras ej