Enligt en övning från Magin, den sista delen i The Secret, så ska man hitta en sten utan vassa kanter. Denna sten blir din Tacksamhetssten eller Lyckosten. Varje kväll precis innan du somnar ska du hålla i stenen och tänka på det som gjort dig mest tacksam under dagen. Det här är min sten...
Det står till och med Lycka på den. Det borde göra stenen och känslorna extra starka!?
Men idag hånskrattar den mot mig!
Igår var jag fylld med lust att ta tag i saker. Idag gråter jag tillsammans med himlen. Ingenting har jag fått gjort här hemma. Har inte längre någon lust.
Men jag klev i alla fall upp tidigt...
Hopp, IVF, Känslor, Längtan, Motivation, Ofrivillig barnlöshet, Saknad, Sorg,

1 kommentarer

nillashalsaharmoni

27 Mar 2014 16:29

Tårar är renade och läkande...
Kram, kram.

Svar: Ja, det är de! Det är de verkligen!Kramar till dig med!
Tove Svensson

Kommentera

Publiceras ej