Jag är så himla nöjd med helgen! Vi fick ju ett riktigt kanonväder på lördagen!
 
Jag var inbjuden till ett hundraårskalas på lördagen. Det var min svägerskas farmor som fyllde år. Vilken fin dam! Min uppgift var att fotografera hundraåringen och tillställningen. Det var inte lätt att få bra bilder. Jag vill ju inte riktigt krypa upp i ansiktet på folk jag inte känner, så höll mig på lite avstånd. Jag fick i alla fall några fina bilder på födelsedagsbarnet och det är ju det viktigaste! Försökte få till några bra detaljbilder också...
 
 
Efter kalaset blev det en snabb tur hem till mamma och pappa för att dammsuga bagaget, eftersom blomman föll. Blomman såg fin ut ändå! Jag behövde inte skämmas! :-) På vägen hem stannade jag till vid ICA för att handla lite smått för söndagen, sedan direkt hem för att hämta Älsklingen. Vi skulle hem till våra vänner S och M. De vi var i USA med. Vi gick ut och åt, för att sedan gå tillbaka hem till dem för att dricka kaffe och titta på USA-bilder. Det var riktigt roligt att se dem! Vi kom hem ganska sent, så det var bara att stupa rätt i säng!
 
I går var mina tjejer här på fika. Vad det är härligt att umgås bara vi! Det blir sådant härligt tjejsnack! Tyvärr blev jag extremt trött på eftermiddagen och då blir man ju lite off. Men det var hur kul som helst att ha er här! Vi kunde till och med njuta av lite vin på balkongen! Så mysigt!
 
På kvällen fick jag också en skymt av fladdermössen som Älsklingen pratat om. Undrar om de bor under bryggan?
 
Önskar Er alla en riktigt fin vecka!
Varma kramar!
 

Kommentera

Publiceras ej