Det ville sig inte denna gången heller! Dock hade det tinade embryot sett fint ut i lupp. Men vad hjälper det när det ändå inte fäster? Vi hade inga höga förhoppningar, då vi har den problematiken som vi har. Men förhoppningar har vi! Hoppet är ju det sista som lämnar en! Och utan hopp hade vi inte genomgått det här alls!
Det är ju inte en omöjlighet att det kan finnas friska ägg. Och då hade ju detta embryot kunnat vara friskt! I samband med insättningen fick jag börja med Fragmin. Det är sprutor i magen varje kväll för att förhindra blodproppar. Jag var lite nojjig över dem innan. Trodde att det var jättekanyler som jag skulle trycka in i magen...Det visade sig vara väldigt tunna och fina nålar, så där var det inga problem! Däremot tycker jag att det sved ordentligt innanför huden av medlet! Men bara en liten stund.
 
http://metrobloggen.se/wikipedia/files/2012/03/hope.jpg
 
Hittade detta sanna citat på denna sidan...
http://metrobloggen.se/wikipedia/files/2012/03/hope.jpg...
 
Så inför insättning av fryst embryo nr 2 lever jag på hoppet!
 
Många kramar till er alla! Må väl!

7 kommentarer

ÅsaF

25 Sep 2014 21:59

Cool teknik och behandling. Intressant att få följa er resa. Pepp å styrka å kramar!

Svar: Tack, Åsa! Det ger mycket att skriva om det och kunna gå tillbaka och läsa om hur det var. Kanske dessutom ge stöd åt andra i samma eller liknande situation.Många kramar till dig och familjen!
Tove Svensson

Cilla

25 Sep 2014 22:37

Vad tråkigt att det inte funkade denna gången. Men snart kommer ni ju få göra mer avancerade försök också. Jag hoppas massor för er!! Snart ska vi ta fikan och kolla in hästarna :) kram Cilla

Svar: Vi väntar med spänning! The story continuous...Krya på er nu och så ser jag fram emot fikan! Undrar om vi känner igen någon av hästarna??Kramar!
Tove Svensson

nillashalsaharmoni

26 Sep 2014 11:19

Ja, hoppas gör vi...det är trösterikt att hoppas!
Kram, Nilla

Svar: Tack, Nilla! Vi får vänta och se! Det var roligt att få se dina bilder i dag! Kramar, Tove
Tove Svensson

dujaghanvi

05 Oct 2014 19:19

Jättetråkigt! Jag hoppas innerligt att det är er tur snart! Stor kram, och pepp i massor!

Svar: Tack! Man får väl tro att det finns en mening med allt? Vad nu det skulle vara? Stort, stort lycka till till dig i af!! Snart dags ju!

Kramar!
Tove Svensson

Linda

05 Oct 2014 20:04

Fy, blev så ledsen när jag läste det här lite snabbt häromdagen och har tänkt på er sedan dess!!! ;( Hoppas att det går vägen nästa gång, håller alla tummar o tår!!! Får väl lägga in ett gott ord åt dig åt han däruppe också, jobbar ju så nära nu ju... ;) ;)
Stora kramar till er!!!

Svar: Tack, Linda! Ja, du kan väl flika in något lite spontant...Inte allt för uppenbart! ;-)
Många kramar till dig också!
Tove Svensson

Hans Nilsson

07 Oct 2014 10:20

Trist att höra Tove. Vi håller tummarna för er och hoppas för er skull.
/Stärkande kramar Hans

Svar: Tack så mycket, Hans! Det vet vi att ni gör! Kramar till er också!
Tove Svensson

Jenny

09 Oct 2014 15:09

Hej Tove!
Tänker på dig då och då och undrar hur det går för er. Jag vet precis vad ni går igenom. Hoppet och helvetet. Allt i ett. För oss ville det inte fästa heller. Jag håller tummarna för att ni har bättre tur än oss. Stor varm kram Jenny

Svar: Hej Jenny! Tack så mycket! Än ger vi inte upp! Några vägar att prova finns fortfarande...
Stort lycka till med det nya i ditt liv!
Varma kramar!/Tove
Tove Svensson

Kommentera

Publiceras ej