Det var allt några dagar sedan matte lade upp bilder på mig! ;-)
Här följer bilder på vad vi har haft för oss. Bland annat...
 
Hittat mattes laptop även på dagtid...
 
Sovit på mattes huvudkudde...
 
...med matte...
 
...Hittat till köksstolarna för vila...
 
...Deckat i en låda med gamla handdukar. Gärna med tassar och rumpa upp på sidan av lådan...
 
...Morgonmys...
 
...Favvoplatsen på balkongen. Här ligger jag skyddad bakom grillen...
 
...Jag är väldigt fascinerad av vatten. Kan tänka mig att sitta med i ett hörn i duschen. Oavsett om matte eller husse tar en dusch, precis har duschat eller bara för att vara med när de sitter på toaletten...
 
...Sitter matte eller husse på toaletten lite längre, så finner jag även detta som ett alldeles speciellt mysigt ställe att ta en lur på...
 
...Lite mysigt är det faktiskt att vara mellan matte och husse och bli kliad, pussad på och lekt med...
 
...Vara med och bädda är lite roligt också...
 
...Ibland blir det för varmt under täcket och mattes mobil är lite jobbig ibland...
 
Förövrigt har jag blivit lite större, lite tyngre och något mörkare i teckningen.
 
Med vänliga hälsningar,
Sture
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Innekatt, Ragdoll, Ragdoll blå bicolour,

1 kommentarer

nillashalsaharmoni

08 Jun 2015 21:48

Så roliga bilder! Vilken glädjespridare han är!
Kram, Nilla

Svar: Ja, det är han verkligen! Det är så skönt att höra Älsklingen fnittra och skratta så som han gör med Sture! <3 Många kramar till er!
Tove Svensson

Kommentera

Publiceras ej