En läsare tycker att det var synd att jag endast hade med fyra bilder i mitt blogginlägg om Skottland. Han önskade fler och större bilder. Detta har han ju alldeles rätt i! Så här följer ett antal nya inlägg om den resan, indelade på antal vandringsdagar. Nu fick ni läsa om vandringsdag två först, eftersom jag var så grymt smart att jag råkade radera hela första vandringsdagen när jag skulle skriva om andra...Så nu kommer jag att bombadera er med bilder från Skottlands vackra natur! Håll till godo!
 
We(s)t Highland Way
Milngavie (uttal: Molngaj) - Drymen (uttal: Drymmen el. Drajmän)
Start...
Någonstans vid Dumgoyach, på väg till...

Glengoyne whiskydestilleri...
Hamnade efter en lång dag, på vårt första B&B, Braeside B&B. Ett mycket trevligt ställe, som vet vad trötta, hungriga, kalla och blöta vandrare vill ha och behöver...

Den stora rondellen är väl i princip hela byn. Där rakt fram på bilden nedan, åt vi middag och drack öl. Aldrig har väl sådant smakat så fantastiskt gott!!? Nedan har ni också Skottlands äldsta pub...
Som vi inte gick in på...Somnade gott...
Energi, Foto, Inspiration, Motivation, Resa, Skottland, Vandra.se, Vandringsresa, Vandringstips, West Highland Way,

Kommentera

Publiceras ej