Det är något visst med julen! Och det är något visst med julpyntet. Granen med sin utsmyckning, alla mysiga levande ljus som ger en varm känsla. Jag får en liten känsla av mystik, förväntan och kärlek. Så länge jag kan minnas har jag bara upplevt glada jular. Ja, förutom den julafton då mormor blev sjuk! Men det var glatt och trevligt fram till dess och det var bara olyckligt! En tillfällighet. Inte något som någon hade kunnat förutse. Tänker på alla barn som far illa på grund av att mamma eller pappa dricker för mycket! Låt alkoholen vara eller drick med måtta! Det var kvällens uppmaning!

I år firar vi med min familj i morgon. Det ska bli roligt att se mina syskonbarn öppna paket! På julafton firar vi med älsklingens familj. Jag jobbar båda dagarna, så firandet blir ganska kort i år.
 
Nu tänkte jag bjuda på några julfoton från i kväll...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag vill passa på att önska er alla
En Riktigt God Jul & Ett Gott Nytt År!

Ta hand om varandra!







 

4 kommentarer

Linda

23 Dec 2013 09:43

Vad fint du gjort, jättekul att se lite bilder från er fina lägenhet!
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR, ta hand om er också!!
Kramar!!!

Svar: Tack så mycket, Linda!
Hoppas att ni hade en fin jul och så vill jag önska er ett gott slut och ett gott nytt!

Kramar!
Tove Svensson

Nillas Hälsa & Harmoni

23 Dec 2013 20:01

Vad fint Tove! Bra kamera och fotograf! Bilderna ger en härlig känsla av jul och harmoni!
Kram/Nilla

Svar: Tack Nilla! Jag gillar närbilder! Det är allt lite mysigt med alla ljus och arrangemang!
God fortsättning!
Kramar!
Tove Svensson

Jenny

28 Dec 2013 19:01

Hej Tove! Hoppas att julen blev lika fin som vanligt :) härliga bilder! Kram Jenny

Svar: Hej Jenny!Vad roligt att du tittar in här!:-) Tack för komplimangen! Jag ville egentligen ta ljusa och vackra bilder i dagsljus - men jag är ju aldrig hemma i dagsljus!:-) Blommorna i korgen har spruckit ut eller håller på att spricka ut och det doftar så gott! Julen blev över förväntan!

God fortsättning!
Kram!
Tove Svensson

Erika

28 Dec 2013 19:17

Vad fint och juligt ni har det :) Granen är riktigt grann! God fortsättning och kram!

Svar: Tack så mycket!:-) Javisst är granen fin?! Fast den barrar! Julen är inte så lång för oss i år, så det gör inget att den barrar! God fortsättning!Kram!:-)
Tove Svensson

Kommentera

Publiceras ej