När  jag kom hem möttes jag av Sture, som pressade sig ut genom dörren och ut i trapphuset. Så gör han för det mesta. Han är väldigt nyfiken på granndörrarna och hissen!
 
Men i dag möttes jag av detta...
Ett paket hängandes från taket och i ett rött papper med hjärtan på...
 
I paketet låg detta...
Min älskling vet vad jag vill ha en "fredagskväll" som denna måndagen ger mig! Uppmuntran efter en konstig jobbhelg! Då har jag inte ens berättat om helgen ännu...
 
Tack, älskade! Vi har en ledig dag tillsammans i morgon.
 
Ni andra - Ni får ha en bra start på veckan!
Många kramar!

3 kommentarer

Sara

09 Nov 2015 20:15

Men åh vilken mysoh överraskining!

Svar: Ja! :-) Han kan, han! Kram!
Tove Svensson

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

09 Nov 2015 20:15

så gulligt

Svar: Ja, verkligen! Han vet vad jag behöver! ;-) Det är sådant som får relationer att hålla! Kram!
Tove Svensson

Linda

09 Nov 2015 20:20

Åh.. vad gulligt gjort av din älskling ;)
Min älskling kan också göra något liknande ;)

Svar: En överraskning och en påse ostbågar, betyder så mycket efter en jobbig jobbhelg! :-D Kram!
Tove Svensson

Kommentera

Publiceras ej