I morgon tisdag är jag ledig. Jag har jobbat hela helgen! Vi har oftast väldigt mycket att göra under lördag och söndag. Det blir några väldigt intensiva timmar, så när måndagskvällen kommer är jag trött. Nu när klockan är nästan halv åtta, så känns ögonlocken riktigt tunga! 
 
Mörkret har fallit och jag sitter vid mitt nya skrivbord med ett glas rött vin och läser i fotoboken "Kreativ fotografering". Intressant! 
 
Vinet kan dock orsaka denna plötsliga trötthet som kom över mig!
 
Jag ska försöka hålla mig vaken en stund till, eftersom jag och min Älskling ska titta på vår serie sedan. Vi följer just nu "The killing" med Joel Kinnaman.  Men det blir efter dokumentären om Zlatan!
 
Nu ska jag läsa vidare, så ses vi! Ha en underbar kväll! 
 
Många kramar!

2 kommentarer

nillashalsaharmoni

14 Oct 2014 06:38

Hoppas kvällen blev bra och att det blir en skön, solig, ledig dag!
Kram, Nilla

Svar: Tack så mycket! Dagen och kvällen blev mycket bra! Mycket trevlig och så god mat och dryck med goa Älsklingen!
Kramar!
Tove Svensson

Linda

14 Oct 2014 15:07

Kram på dig oxå!

Svar: Kram kram!
Tove Svensson

Kommentera

Publiceras ej