Äntligen fick jag tummen ur att komma iväg och rida. Regnet avtog så vi red ut, jag på Savoy och K på en lånehäst.
 
Savoy är en stoooor, jättevacker skimmel! Henne fick jag rida idag, på hackamoor (träns utan bett).Så det är mycket sits och röst som gäller! Jag har ingetdera! Men jag är stolt över mig själv för att jag inte kände av någon nervositet överhuvudtaget under ritten! Och jag kom hem helskinnad! Och Savoy är riktigt trevlig att sitta på! Men det finns inget annat att vänta med en ägare och ryttare som K! Tack igen för att jag får komma och "åka med" på din fina Savoy!
 
Så fick jag använt min ridutstyrsel igen...Jag kände mig faktiskt väldigt mycket gladare än vad jag ser ut på bilden! (Ser även att utväxten ska färgas igen snart!)
 
Imorgon kommer jag inte att kunna kliva ur sängen, tror jag. Bäst att stretcha lite!
 
Sov så gott så önskar jag er alla en härlig lill-lördag!
 
Många kramar!
 

2 kommentarer

nillashalsaharmoni

15 Apr 2015 07:46

Bra jobbat! Strunt i hur du ser ut! Det är vad du känner som räknas! :)
Kram, Nilla

Svar: Sant! :-D Ha en bra dag! Kram!
Tove Svensson

Linda P

15 Apr 2015 11:06

Skönt! Härligt att få komma ut! Och de är en konst att ta en selfie, jag blir heller aldrig bra på dem. 😜 kram

Svar: Ja, det var skönt! Selfies är definitivt en konst! :-D Kramar!
Tove Svensson

Kommentera

Publiceras ej