Att kunna sitta ute på balkongen...
Att kunna sitta ute på balkongen i sol och värme...
Att kunna sitta ute på balkongen i sol och värme, med ett glas vin...
Att kunna sitta ute på balkongen i sol och värme, med ett glas vin och njuta av blommorna...
 
Tillsammans med de jag älskar!
 
Because I´m worth it!
 
Det är livet! Jag är ändå lyckligt lottad!
 
Jag har min familj i livet och i min närhet!
Jag har vänner!
Jag har Sture!
Jag har ett jobb!
Jag har en bostad!
Jag har en bil och en cykel!
Jag har mat på bordet!
Jag har fina minnen!
 
Because I´m worth it!
 
Det är livet! Jag är ändå lyckligt lottad!
 
Låt mig få...
 
...behålla hälsan!
...behålla en trygg ekonomi!
...uppleva en graviditet!
...ett friskt barn!
...ha mina nära och kära hos mig så länge det bara går!
 
Because I´m worth it!
 
Det är livet! Jag är ändå lyckligt lottad!
 
Låt oss få...
 
...tillbaka ett tryggt och säkert Sverige, där människor kan leva utan rädsla!
 
Because we´re worth it!

R.I.P Lisa
R.I.P lilla 4-åring
Änglarna tar hand om er!
 
Det var allt jag ville säga...
 
Önskar er alla en ljus och härlig vecka!
Många kramar!
 
 
Inspiration, Livet, Motivation,

2 kommentarer

nillashalsaharmoni

15 Jun 2015 22:21

Så fint skrivet! Du har så många kreativa ådror! Och självklart är du värd allt och lite till! <3
Kram, Nilla

Svar: Tack, Nilla! En är ju så självkritisk! Men det är roligt när någon tycker om det jag skriver! Detsamma till dig! Kramar!
Tove Svensson

Dujaghanvi

17 Jun 2015 09:31

Fint skrivet! Och ibland är det bra att påminna sig om vad man faktiskt har! Hoppas du får en härlig sommar!

Svar: Tack! Detsamma till dig och din familj! Kramar!
Tove Svensson

Kommentera

Publiceras ej