...i kökets lådor och skåp. I går fick skafferilådorna ett uppsving! Ni vet, det blir ju alltid så smutsigt på botten, eftersom förpackningarna inte håller riktigt tätt. Och så har vi alla olika förpackningar som ligger huller om buller. Jag tror mig ha fått rätsida på det nu.
 
Kanske har jag hamnat i ett något överdrivet städmood - men vad gott det känns efteråt!
 
 
Nu ska vi tag i kokböckerna och alla lösa recept. Rensa och slänga och lägga undan.
 
 
Men allra först ska jag dricka färdigt mitt kaffe ute på balkongen. Strålande solsken och det värmer gott!
 
 
Med detta vill jag önska er alla en riktigt trevlig helg! Själv ska jag jobba, men det blir bra det också!
 
Kram på er!
 
 
 
 
 

2 kommentarer

nillashalsaharmoni

14 Mar 2015 06:33

Så fiiiint det blir och vilken positiv energi du har! Jag riktigt känner flödet!
Att rensa bort gammalt, skänka eller sälja och låta allt få bli skinande rent....härligt Tove!
Men som sagt....fika och en paus är också viktigt!
Kram, Nilla

Svar: Tack, Nilla! Ja, det känns gott! Nu har jag plats för alla kattsaker! ;-) Kramar!
Tove Svensson

Susse

14 Mar 2015 12:57

Oj, vilken energi du fått. Önskar att jag hade hälften av din energi =) Men får bli längre fram (I wish haha).
Jag har likadana kaffemuggar som dig :D

Kram

Svar: Jag vet inte vad som har hänt riktigt! Men det känns skönt! Muggarna har hängt med ett tag nu. Är nästan på väg att byta ut dem... Men jag tycker om dem! Kramar!
Tove Svensson

Kommentera

Publiceras ej