Tydligen har jag kommit in i vårrensningsmood, för jag ska in och rensa överallt! Jag vill ha en tydlig överblick på vad jag har utan att behöva lyfta på allt och gräva runt. Och ändå inte hitta!
Jag har fått dillan på att vika och ställa plaggen upp. Då missar jag ingenting!
 
Så i dag fick denna lådan en genomgång...
 
Mitt hår har också fått sig en genomgång. Det har blivit tunnare, kortare, mjukare och rödare...
 
Eller så har jag börjat boa för vår lille kattkille...
 
Tydligen är jag välkommen hem till mamma och pappa för att göra samma sak där! Det hade varit roligt faktiskt. Men svårt! Vill ju inte gärna göra någon ledsen genom att rensa ut deras favoriter!?
 
Ha det nu så gott!
Kramar!:-)

1 kommentarer

Linda P

05 Mar 2015 09:07

Du är jättefin i håret!!! 👍😁 och lådorna är jättefina, och väskan! 😄 du är välkommen hem hit oxå o rensa och vika! ;) nästa karriär kanske? 😉 😉 kramar! 💕

Svar: Tack, Linda! Ja, vem vet! :-D Kram!
Tove Svensson

Kommentera

Publiceras ej