Häromdagen var jag hemma hos föräldrarna en stund. Jag skulle hämta Sture som sovit hos dem. Systerdotter L ville följa med också. Det fick hon. Vi fixade lite med dockskåpet.
 
Bland annat satte jag pappa i arbete. Han fick såga, limma och borra. Jag monterade.
 
Så här är en inblick i hur det kommer att se ut...
 
Materialet köpt på Hornbach. Vad man kan hitta grejer att göra roliga saker av!!!
 
Jag är så nyfiken på hur slutresultatet av dockskåpet kommer att bli! Jag måste hitta några fina bilder att printa också. Så småfolket får fina tavlor och fönster...
 
Jag skulle vilja ha min egen verkstad för mitt pyssel och tecknandet! Helt klart värt ett husköp för att få det!!?
 
Kramar på er!
Dockskåp, Dockskåpsrenovering, Foto, Hornbach, Inspiration, Motivation, Pyssel,

Kommentera

Publiceras ej