Tittade på Skavlan förut. Där intervjuades en dam på snart 104 år. Hon bloggar.
Jag gick in och läste några inlägg på hennes blogg - Så fantastiskt hon skriver! Så levande med en gnutta allvar och en del självironi. Ni som har läst "Hundraåringen...", kommer nog att "känna igen" språket något. I alla fall kom jag att tänka på den boken när jag läste denna underbara dams inlägg!

Dagny Carlsson - Bojan
http://www.123minsida.se/Bojan/99578349

Innebörden i nedanstående citat verkar Dagny ha förstått. Jag själv, liksom de flesta andra verkar dock leva efter just nedanstående...

 
Så kära vänner, lev i dag. Det ska jag göra. Ska bara städa först. När jag fått tummen ur...
 
Må väl, mina vänner!
Varma kramar!
Bloggtips, Inspiration, Livet, Motivation,

1 kommentarer

nillahalsaharmoni

05 Mar 2016 07:49

Ja, hon är så härlig och hon har varit med i ett antal tv-program...bjuder spå sig själv! :)
Hon har hur många följare som helst på sin blogg, men nu var det längesedan jag läste hennes blogg.
Kram, Nilla

Svar: Sådan himla skön tant! <3
Tove Svensson

Kommentera

Publiceras ej