Köksluckor, soffa och bord har blivit vitt. Vitvaror har blivit röda och sofflocket har fått nytt tyg. Kaklet har bytts ut mot rostfritt. Här saknas matta, duk, växter och lite småpryttlar...
 
Entrén. Garderoben har fått en spegel. Trappan ska fixas till och fixeras. Ett fönster ska bli mellan trappa och garderob. Dörr in till badrummet på höger sida får, åtminstone tillsvidare tänkas mellan garderob och skänk.
 
Även här har krukan målats i koppar. Jag gillar det skavda på skänken. Ser ut som att det är tänkt att vara så...Såklart! ;-S
 
Må så gott, mina vänner!
Varma kramar!
 
Dockskåp, Dockskåpsrenovering, Inredning, Inspiration, Pyssel,

1 kommentarer

nillahalsaharmoni

16 Mar 2016 06:03

Ditt arbete med det här underbara projektet kommer att bära frukt!! Det gör det redan som jag ser det. Hoppas du förstår hur jag tänker!?
Kram, Nilla

Svar: Tack! Så roligt att du tycker så! Får se när jag blir helt klar! Jag har ju så många projekt i gång! Men lite roligt är det att ha små projekt!Kram, Tove
Tove Svensson

Kommentera

Publiceras ej