Gardinerna spretar åt alla håll! Jag måste försöka stryka dem, så man kan se utsikten! Här saknas sänggavel, matta, tavlor...
 
Alla sängar har fått mjuka madrasser och vita lakan. Sovpåsen i spjälsängen blev lite extra söt! Tyvärr syns inte den på dessa foton! Påminn mig att ta en bild på den!
 
Vardagsrummet. Här har jag målat om soffa och soffbord. Jag har klätt soffdynan med nytt tyg och bordet har fått en träskiva av kontaktpapper. Golvlampa, bordslampa och kruka är ommålade. Tavlorna är porträtt av Selma och Sture. Det stora fotot ska vara utsikten genom fönstret. Så gardiner ska hängas upp där. Ny matta och trappa ska på plats.
 
 
Tavlan på blomman har jag tagit själv och den bilden har jag förstorat upp och ramat in. Den står på skåpet på kontoret. Jag är väldigt nöjd med kopparfärgen på olika detaljer!
 
Finns det någon där ute som är bra på att sy kläder till dockskåpsfolket i Lundbyskalan? Som ni kan se på bilderna, så har de fruktansvärt risiga kläder på sig!
 
Må så gott, mina vänner!
Varma kramar!
 
Dockskåp, Dockskåpsrenovering, Inredning, Inspiration, Pyssel,

Kommentera

Publiceras ej