Nu får ni följa med in i ungdomsrummet och TV-rummet.
 Tapetprover, kontaktpapper, akrylfärg och hobbyfärg från Hornbach.
Tyger från min och mammas gömmor...
 
Här saknas fortfarande gardiner, tavlor och matta.
Jag måste hitta växter att pynta med också!!
 
Skrivbordsstolen har blivit uppdaterad med kopparfärg.
Måste fixa med lite finlir sedan. Färgkladd och sådant...
 
Det var roligt att hitta ett tyg i mammas gömmor,
som passade så bra ihop med tapeten! Och att
dessutom kunna sy flera likadana kuddar, med
olika färgsättningar. Ett täcke och någon mer
lysande orange filt ska fixas till också.
 
TV-rummet. TV:n, mattan och stolarna är nya.
Bäddsoffan har jag målat i svart och klätt om med
svart tyg. En och annan kudde har jag sytt hit.
Tavlorna på väggen är foton som jag har tagit.
 
 
Snart kommer ett inlägg om två nya rum...
 
Må så gott, mina vänner!
Varma kramar!
 
Dockskåp, Dockskåpsrenovering, Hornbach, Inredning, Inspiration, Motivation, Pyssel,

1 kommentarer

nillahalsaharmoni

13 Mar 2016 22:05

Det är så roligt att följa med på dina uppdateringar här i det underbara "Svensson palatset!" Du e "dutti" du!
Kram, Nilla

Svar: Vad roligt att du tycker det! "Svensson-palatset" - Ja, tänk om man kunde få ett palats någon gång! Tänker inte då på ett megastort gå-vilse-hus, utan på ett hem med lagom många och lagom stora rum. Där jag, Älsklingen och Sture har plats får våra intressen och ett extra rum för vad framtiden förhoppningsvis vill skänka oss! Jag kan också tänka mig ett hem som har plats för alla mina inredningstankar! Ett rum för varje stil och idé! Det är väl inte för mycket begärt? ;-) Kram Tove
Tove Svensson

Kommentera

Publiceras ej