Äntligen blev vi av med vår gamla soffa! Den tog ju upp sådan plats i vårt kontor.  Särskilt som Älsklingen, för ett tag sedan, kom hem med ett gigantiskt löpband som ska stå här inne...
 
Min förhoppning är att mina saker ska vara mer lättillgängliga och lusten och motivationen mer återkommande.
Men det är inte lätt att få någonting gjort även då både lust och motivation finns. Jag har ju två pälsbollar som gärna kommer och är gosiga just när jag vill teckna, blogga eller fixa med bilder...
 
Min dator är kass. Den står och tjuter när jag ska sätta på den. Det bidrar oftast till att jag stänger av den fort som bara den igen. Mycket därför har det inte blivit några inlägg här på väldigt länge. Jag har haft både uppslag och bilder, men när datorn inte gör vad jag ber om så ofta, så blev det inget av de inläggen. Nu känns det lite som lilla Ida sa: Det var bra. Men det är efteråt med det nu.
 
Hoppas på snart återseende!
 
Må väl & jag önskar er en härlig ny vecka!
Många kramar,
Tove
 
 
Inredning, Inspiration, Katt, Kontorshörna, Ragdoll, Teckna,

Kommentera

Publiceras ej